torstai 11. marraskuuta 2010

Minä olen Väinö!


MOI !
Mä olen Väinö, oikeesti mun nimi on Gladtail Summer Boy ja olen syntynyt 14.08.2008.Olen siis vähän yli kaksi vuotias komea nuori uros.
Mää ajattelin alkaa kirjoittelemaan mun elämästä täällä mamman ja papan luona, mamma kun aina kökkii niiden kukkiensa kanssa, mäkin olen yrittänyt , mutta se ei oikein tykkää, kun en kuulemma osaa olla tarpeeksi hellä...hm mitähän se tollakin tarkoittaa. Olen näyttänyt hellyttäni jo monelle kauniille neitokaiselle, ne on olleet ihan innoissaan. NO mamma nyt on tollanen tiukkis. Mut mää rrrrakastan sitä kuiteskin älyttömästi.Rakastan niitä kaikkia ja tykkään nukkua papan kanssa körnällään, pappa ei vaan tykkää kun yritän sen kanssa samalle sohvalle, piti sitten alkaa tähän lattialle köllöttelemään.
Sit tykkään kuralätäköistä tosi paljon....mamma ei..

Talvella on kivä möyriä lumihangessa
Mut aina nuo ei anna mun tehä sitä mitä haluaisin, kepit maistus kyllä, mutta......

ärsyttäviä....aina komentelemassa.
Mut nyt hei, pitää lähtee moikkaa kamuja tonne koirapuistoon, se on kiva paikka, pappa vie mut
sinne joka ilta, mamma ei , sen kanssa lampsitaan tuolla pitkin teitä ja metsiä.
Se on moro...nähdää taas.
T.Väpä ( se on lempparinimi)

3 kommenttia:

  1. Voi jee ja jempules kuinka kivasti kirjoitettu ja kuvattu!
    Koirablogi olisi kiva, itse kuitenkin pidän meidät samassa vaikka joitakin se ehkä är...... mutta minä annan niille huit hait hapelit ja näin mennään.
    Tulen tänne taas kurkkimaan ja urkkimaan mitäs jänskää täällä tapahtuukaan...ei paineita Tuija ja Väinö, onpas sinulla hienot nimet, Onnea Poju!

    VastaaPoista
  2. Kyllä sinä oletkin komea Väinö ihana ,olen aina pitänyt sinulaisista koirista.

    Talvella on todella varmaan mukavaa työntää kuononsa lumeen ja telmiä milloin missäkin, vaikka siellä kuralätäkössä, kyllä se on elämää josta vain koiruudet osaa nauttia ♥♥

    VastaaPoista
  3. Täällä yksi Väpä-fani ilmoittautuu! :))))

    VastaaPoista